Forum Top Banner Ad
Collapse
Ebay Classic organs
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Olivier Vernet's Master-Class in Nice
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Guest repliedRe: Olivier Vernet's Master-Class in Nice
Merci beaucoup !
-
Re: Olivier Vernet's Master-Class in Nice
Olivier,
J'ai traduit le texte - j'espère qu'il est correct. []
Leave a comment:
-
Guest repliedRe: Olivier Vernet's Master-Class in Nice
Cher Soubasse 32,
Merci pour votre petit message. L'orgue de Monaco va être reconstruit. Si vous pouvez faire le voyage, n'hésitez à venir le visiter !
Savez-vous qui a eu la gentillesse de traduire mon message d'origine?
Bien à vous.
www.olivier-vernet.com
Leave a comment:
-
Re: Olivier Vernet's Master-Class in Nice
[quote user="Olivier Vernet"]From July 21 to July 28,Olivier Vernet'smaster-class will make it possible to the students to look further into their practical and musical knowledge by tackling the questions of technique, style, ornamentation and registration. All musical repertoiremay be approached. According to the program presented by the students, the courses will be able to take place on the large remarkable instruments of the area, in particular those of the Cathedrals of Nice and Monaco. Private studieswill be possible on the organ of the CRR of Nice (Aubertin, Cabourdin, Bois). Register on-line here.[/quote]
Merci, Olivier. J'ai visité la cathédrale deMonaco une fois, mais je regrette que je ne connais pas l'orgue;la région est parmi les plus belles du monde. Je vous souhaite beaucoup de succès!
Leave a comment:
-
Olivier Vernet's Master-Class in Nice
Du 21 au 28 juillet, la Master-Class permettra aux étudiants d'approfondir leurs connaissances pratiques et musicales en abordant les questions de technique, de style, d'ornementation et de registration. Tout le répertoire musical pourra être abordé. En fonction du programme présenté par les étudiants, les cours pourront avoir lieu sur les grands instruments remarquables de la région, en particulier ceux des Cathédrales de Nice et de Monaco. Le travail personnel sera possible sur les orgues du CRR de Nice (Aubertin, Cabourdin, Bois).
Inscription en ligne sur
http://nice.hexagone.net/music/acade...FQIeuwodiQ4B4wTags: None
Hello!
Collapse
Looks like you’re enjoying the discussion, but you haven’t signed up for an account yet.
Tired of scrolling through the same posts? When you create an account you’ll always come back to where you left off. With an account you can also post messages, be notified of new replies, join groups, send private messages to other members, and use likes to thank others. We can all work together to make this community great. ♥️
Tired of scrolling through the same posts? When you create an account you’ll always come back to where you left off. With an account you can also post messages, be notified of new replies, join groups, send private messages to other members, and use likes to thank others. We can all work together to make this community great. ♥️
Leave a comment: